close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سئو

    بازدید : 227
    شنبه 9 بهمن 1395 زمان : 21:21

    بهتر است اول کمی شبکه های اجتماعی را بررسی کینم تا دقیقتر مفهوم ارتباط شبکه های اجتماعی و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) را در آینده متوجه شوید.

    یکی از پدیده های وب 2 ، ظهور و رشد شبکه های اجتماعی است . رسانه های اجتماعی به ابزارها و پلت فرم های آنلاین اطلاق میشوند که افراد جهت اشتراک گذاری عقاید ، تجارب و نیازمندیهای خود از آن استفاده میکنند . رسانه اجتماعی میتواند اشکال گوناگونی اعم از متن ، تصاویر ، صدا ، فیلم و یا … داشته باشد که امروزه خیلی در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است و در زندگی مردم نقش مهمی را ایفا می کند.

    شبکه اجتماعی یعنی وب سایت و سرویس هایی که به شما این امکان را میدهند با افراد دیگر ( دوستان ، آشنایان ، همکاران ) در ارتباط باشید ، به عضویت گروه های مورد علاقه خورد در بیایید ، نوشته ها و پست های آنها را بخوانید و نظرات و محتوای خود را نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارید . شبکه های اجتماعی Facebook , Google plus , LinkedIn جزو پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی هستند .

    افراد میتوانند با هزینه ای بسیار کم و در اغلب موارد بصورت رایگان از این رسانه ها استفاده کنند و امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی بازخورد و قدرت بسیار بالایی دارد به طوریکه امروزه همه اصناف ، اشخاص معروف و برند ها به طور جدی از شبکه های اجتماعی برای توسعه کار خود استفاده میکنند . این دست رسانه ها رقیبی جدی برای رسانه های سنتی مانند رادیو ، تلویزیون و مطبوعات هستند .

    همانطور که پیشتر مطرح شد (در مبحث لینکها) گوگل بطور واضحی اعلام کرده است که شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی در موتور جستجو آن ندارند. کارهایی که شبکه های اجتماعی انجام می دهند:

    1) تاثیر بر ترافیک referral

    2) افزایش بازدید – قرار گرفتن مطلبی در شبکه اجتماعی سبب پربیننده شدن آن و درنتیجه ارجاع بیشتر به لینک مربوط به آن می شود.

    بنابراین شبکه های اجتماعی می توانند پس از تولید محتوا بصورت غیر مستقیم بر روی لینکها و سئو سایت تاثیر گذار باشند، اما تاثیر مستقیم آنها نظریه ای غلط می باشد.

    *** شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر رنکینگ گوگل ندارند (بلکه غیر مستقیم تاثیر گذارند)***

    منبع: سئو چیست- نیوسئو

    گوگل پلاس تا چه میزان روی رنکینگ تاثیر دارد
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 14
  • باردید دیروز : 71
  • بازدید کننده دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 3554
  • بازدید کلی : 10136
  • کدهای اختصاصی